Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Helena - 23 maj 2009 20:56

Åkte en sväng till landet. Skulle fixa med lite saker och så tänkte jag lägga spår till hundarna samt låta de löpande tikarna få vara lite lösa.

Solen sken och det var varmt. Men när jag närmade mig landet med bilen och min packning så var det mörkt på himlen. Hundarna sprang och busa en liten stund sedan öste reget ner. Grejade ett bra tag i stugan för att det skulle hinna sluta regna, men det slutade en liten stund för att sedan börja igen.

Vi vara ute en liten stund mellan regnskurarna med mer bus på vår kuperade tomt.

När jag väl bestämde mig för att åka hem så blev det ljusare på himlen igen.

När jag åkt de 3,5 milen hem så var himlen blå och solen sken igen.

Jag var lite missnöjd med dagen men hundarna är nöjda och sover nu gott här hemma.

Tog inga kort idag så det får bli en lite äldre busbild från tidigare i våras.


 




Ovido - Quiz & Flashcards