Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Helena - 26 juli 2010 23:30

Nu har jag varit i Beligen och hämtat hem min lilla Kia.

Flygresan gick bra men hon gillade verligen inte att starta eller landa.

Stuarten på flyget lät mig ha henne i knät när vi landade så hon skulle känna sig lite tryggare. Men hela resan uppe i luften sov hon.

Hon är jätteduktig, har snällt gått ut och uträttat sina behov med lite passning trots att regnet hällt ner de sista dagarna. Hon är busig och glad som en valp ska vara.

Bea är en fantastisk storasyster. Hon tog emot henne med hela sitt hjärta.

Kia får låna alla Beas leksaker och hon leker med henne mestadels genom att ligga på rygg och låta Kia klänga och bita på henne. Idag har jag plockat fram Beas alla ben och även med dem har det fungerat bra. Bea ligger och håller benen och Kia tuggar i andra änden.

Att bli med hundvalp är nästan som att få barn. Man hinner inte med något annat än hundarna. Idag tog det till kl. 12 innan jag lyckades ta mig in i duschen.

Men det är jättekul.

Här kommer lite bilder på hundarna.

  


 


   


 


 


  


                          

Ovido - Quiz & Flashcards