Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Helena - 7 februari 2010 23:00

Är äntligen frisk igen! Helgen har jag ängnat åt att träna Bea med platsläggning hemma i vardagsrummet. Jag har haft en  kampleksak bakom ryggen och sedan gått och satt upp henne och belönat med kamp. Det har faktiskt fungera bra, då blir hon mer uppmärksam och ligger inte och rullar från sida till sida hela tiden.

På torsdag ska Lizza och jag gå och testa på Rallylydnad, tror det skulle kunna vara något för henne. Jag har också anmält mig och Bea till en Apellkurs i vår ihop med Tina med Nelly. Sedan har jag gått många långa promednader. Det är läskigt vad man tappar kondis genom att vara sjuk 1 vecka. Mycket pulsande i snö har de blivit. I eftermiddags åkte vi till vårt favorit ställe för att hundarna skulle få leka i snön. Det blev varm dusch för båda hundarna när vi kom hem för de var som snöbollar. Jag är så glad för att de har så jättekul tillsammans!

MÅNGA BILDER BLEV DET!

  


  


  


  


  



 


  


 


 


 


 


 


    



 



  


 


   


 


 


 


 


 


 


  


         

Ovido - Quiz & Flashcards