Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Helena - 11 februari 2010 23:00

Idag har det varit Lizzas dag. Har varit på Rallylydnad med henne för första gången. Det var något som passade henne toppenbra. Hon var jätteglad att få följa med sin matte alldeles själv och få all uppmärksomhet. Hon var så fokuserad hela tiden. Jag , Lizza och Tina och Nelly fick hänga på en grupp som redan tränat några år ihop, så vi fick gå på deras samträning som är på torsdagar. Detta får nog blir Lizzas grej att träna.


  


Bea däremot var lite upprörd när jag åkte iväg med Lizza. Var ett tag lite orolig för vägg och skor när vi åkte. Men hon hade faktiskt skött sig perfekt och inte rört något när jag kom hem.


  


I morgon är det Beas tur. Då tränar jag, Bea, och Tina och Nelly i vårt vanliga gäng. Då blir det fokus på platsläggning och fria följet för Beas och min del.


Ovido - Quiz & Flashcards