Alla inlägg den 9 april 2009

Av Helena - 9 april 2009 09:43

På Fätorpets Kennel finns nu Beas snygga bror Ice för omplacering.

Anledingen är att hans tidigare ägare har fått förändrade förutsättningar att ha honom. Ice är alltså en helt vanlig unghund utan problem.

När jag köpte Bea så var jag och hälsade på i valplådan 1 ggr/v för att se valparnas utveckling (bodde så nära att jag kunde det). Ice var den hunden jag alltid höll ett extra öga på för jag gillade hans coola sätt. Nu var det så att jag skulle ha en tik  och det var Bea för jag hade redan en tik hemma, men Ice liksom kröp in lite i mitt hjärta han med.

Min Bea är en framåt tjej med mycket motor som älskar att jobba och jag har bara hört positiva och bra saker om hennes duktiga syskon både från utsällningsringen och träningar.

Ice kan vara hunden för dig som söker en okomplicerad hund med bra arbetskapacitet. Är du intresserad hör av dig till Nina på Fätorpets Kennel.

www.fatorpet.nu

Du kan läsa om en av systrarna till Bea och Ice "Meja" på hennes mattes blogg www.MejSis.wordpress.com

Här nedan är en bild på snyggingen Ice.

Ovido - Quiz & Flashcards