Alla inlägg den 26 april 2009

Av Helena - 26 april 2009 23:00

Var på landet och fixade lite.  Hundarna busade ute hela dagen så de är jätte trötta och har sovit hela kvällen. Passade på att klippa Lizza i sommarfrissa och Bea fick lite passivitetsträning när detta gjordes.

Bea badade och lite lydnads träning hans med, men tyvärr inget spår som jag tänkt.

 

 




Av Helena - 26 april 2009 08:12

Är uppe tidigt. Idag bär det av till landet!

Ska fixa lite allt möjligt där,men med hundarna ska jag träna lite lydnad och framför allt lägga spår.

Hundaran har redan märkt av att det är något som ska ske. Jag har packat deras träningsryggsäck.

De går runt här så förväntansfulla.

Nu har Lizza dragit ner dosen med T Omeprazol till 1 tablett om dagen.

Hon ska äta så i 14 dagar och sedan håller vi tummarna att hon mår bra när hon ska fungera utan tabletter. Så bra som hon äter nu har hon aldrig gjort i hela sitt 7-åriga liv.

Jag hoppas verkligen att det här håller för jag gillar henne så mycket!!!


Ovido - Quiz & Flashcards